Flexbusspodden om service

Dela på sociala medier

Nu ligger Flexbusspoddens andra avsnitt ute, där vi får träffa Mia Andersson, busschaufför på Växjödepån. Vi sitter ute i bussen och pratar god service. Vad är god service och vilken betydelse har service för att skapa trygghet för våra resenärer? Vi berör hur pandemin har påverkat oss i mötet med våra resenärer, men även hur viktigt det är med en positiv inställning.

Vår chaufför Mia Andersson
Foto: Jonas Ljungdahl

Ni har väl inte missat förra veckans premiäravsnitt av Flexbusspodden där vi får lära känna vår VD David Lindquist när vi pratar om ledarskap, utmaningar som finns inom företaget, ledarskap och att våga göra fel.

Senaste inläggen

Flexbuss vinner trafik i Jönköpings Kommun

Jönköpings Kommun har nu fattat tilldelningsbeslut gällande upphandling av specialresor med mindre bussar och handikappfordon, en trafik som Flexbuss tidigare körde delar av under perioden

Flexbuss inleder nytt samarbete med Colmec

Flexbuss fortsätter sin utveckling genom att inleda ett samarbete med Colmec, en ledande distributör av regummerade och nya däck. Samarbetet gäller Flexbuss hela fordonsflotta med

Flexbuss startar trafik i Fristad, Borås

Flexbuss startar ett nytt kontrakt i Fristad i Borås kommun. Avtalslängd är åtta (8) år och avser skolskutsar för skolskjutsberättigade grundskoleelever. I avtalet ingår även